yazgelsin ben 7 haftalık gebeydim ama hiç bir belirtim yoktu ne bulantı ne kusma hiç bir şey yoktu ve adet düzensizliğim vardı yani genç kızlığımda 9 ay adet görmediğim günleri bilirim bu yüzden gecikmemi hiç umursamadım rast gele bi test sonucu hamile oldğumu öğrendim bence test yapmalısın