Hiçbirşey yok kimyasalım bile demene gerek yok adet gecikmesi diyor doktorlar bende yaşadım hiç önemli Bir şey değil aslında evli olan çoğu kadın fark etmeden bunu her ay yaşıyor sadece biz kadınlar bazen erken beta falan veriyoruz bu yüzden anlıyoruz yaşıyoruz doktorum bu aydan sonra direk ilişkiye gir hatta bu kanama adet kanaması dedi kimyasal kanaması falan diye bir şey yok direk bunu adet olarak hesaplıyorsun sonra yoluna bakıyorsun