Nisanmomy Kızlar yeni doğan için bulaşık ve çamaşır deterjanı ne kullanıyorsunuz ya da kullanmayı düşünüyorsunuz
kurkmantosuzmadonna Nisanmomy şampuan ve çamaşır deterjanı olarak siveno kullanıyorum. İçeriği temiz memenunun.
danla2711 Nisanmomy ben çamaşır için ilk yıkamada siveno kullandım ıslakken kokusu hamilelikte midemi bulandırmıştı kuruyunca koku falan kalmıyor geçiyor ama sonra uni baby kullanmaya başladım ve şuan 5 aylık bebeğim ben uni baby pembe kapak kullanıyorum bir zararını görmedim aksine çamaşırları mis gibi kokuyor bulaşık içinde uni baby almıştım halâ bitmedi gayet memnunum
Minikkkk_0 danla2711 uni baby ve daline de çok parfümlü diyorlar çok arada kaldım bende sivenoya daha çok yakınım düşünce olarak ya şampuan falan ne kullanıyorsunuz
Nisanmomy Kıyafetleri yıkamadan makineyi boş çalıştırın ya da sirke ile çalıştırın diyiyorlar sizce gerek var mı
Ecem_P Nisanmomy temiz içerikli olduğu için Siveno aldım. Dalin vs kesinlikle kimyasal içeriyor önermem
Fatma_zehra Rindamor kokusuz bebek deterjanı tavsiye ederim, yeni çıkmış, lekelerde çok etkili, içeriği tamamen doğal.