Seherr Betttt tatlım kasımda hamile kaldıysan yaşını 1 yaş eksik yazıcaksın sanırım mantıken öyle olması gerekiyo çünkü ben çin takvimine göre hesapla diyorum otomatik siteden oda son adet aralık diye yaşımı 1 yaş geri atıyo
Seherr Dezehs anladım ama arkadaşa örnek olsun diye dedim hani aralıkta kalmış ya yeni yıla girmeden önce o yüzden dedim
Dezehs Betttt canim icinde oldugun yas onemli ister 10 gun kalmis olsun dogum gunune icinde oldugun yas onemli