GMA inan bana benim minicik katnım vardı 3.200 gr normal doğum yaptım üstelik kafasında kolu vardı ona tagmen oldu doğum.
Bol bol dua edin.
Asıl anormal olan kilolu çocuklar.
Arkadaşımın bebesi 5.750 doğdu çocuk nefes güçlüğü çekti 2 hafta küvözde kaldı.
Karnın küçükse bebeğin kilosuz olması daha iyi yoksa ayak yamukluğu oluyor.
Benimde çok hafif vardı düzeldi şükür.
Kilosunun çok olması iyi bişey değil hiç üzülme