samaa_ kızz maşallah ben ovulasyon testi kullandım 19 eylül pikti 21 eylül çatlama vardı sadece 19 eylülde ilişki oldu bizim. Eğer aynıysa tarihlermiz sen de piki ve çatlamayı yakalamışsın demektir. Biyolojik olarak doğru tarihler ama Allah bilir nasip eder inşallah ben de bekliyorum haftasonunu umarım olmuştur tek sefer denedik şansımız daha az olabilir ama sizin daha yüksektir herhalde. 🙏 benim regl 6 eylülde başladı başlangıç tarihimiz nerdeyse aynı yumurtlamamız da yakındır