5.5 yaşında bir oğlum be 8 aylık bir kızım var. 4.5 aylıkta hamileyim. O kadar çok içim sıkılıyor ki bazen. Nasıl olacak peş peşe büyütmeye çalışacağım 2 tane bebek. Oğlum seneye 1. Sınıf olacak. Hiç birine yetişemeyeceğim. Çok içim daralıyor. Gün boyu aklıma geldikçe kalbim sıkışıyor. Bir an önce doğum yapıp nelerin beklediğini görmek istiyorum. Peş peşe doğum yapan arkadaşlar yazar mısınız.