Benim kızım olucak inşallah 20+4üz hersey normal bebegin yeride güzel yukarda dedi doktorum ama ben sadece bikac gündür yeni yeni hissetmeye basladım ve yukarda hissedemiyorum sanki🤷🏻♀️ sanırım ilk gebeliklerde böyle seyler oluyomus hersey yolundaysa fazla takılmamak lazım