Arhez20 Aslında olmuyor dediğiniz için olmuyor. Hamile kalmadan önce uzunca bir bekleyiş sürecim olmadı yalan söyleyemeyeceğim ama hep bir gün hamile olacağımı, eşime bu durumu nasıl söyleyeceğimi ailelerimize nasıl haber vereceğimizi hep hayal ettim gerçekmiş gibi. İnan bana ne düşünürsen o oluyor hiçbir zaman olmazsa demedim hiçbir zaman ümitsizliğe kapılmadım bu ay olmazsa diğer ay olacak dedim. Hatta hamile kaldığım ay o kadar boş vermiştim ki tatil planı falan ayarlamaya başlamıştık ve hiç Ümidimin olmadığı bir ayda hamile kaldım sana bunu düşünme demiyorum tabii ki de insan stres ediyor seni çok iyi anlıyorum ama hiçbir zaman olmuyor deme lütfen olacak ve sen de buraya hamileyim yazacaksın Rabbim gönlüne göre versin güzel haberler al inşallah❤️