amphitrittee Beta hcg 537 çıktı eylül 17 sinde çatladı galiba yumurta o ara tutundu diye düşünüyorum sonuç 537 düşük mü beklenen regl bugündü kan tahlilimde 537 çıktı çünkü
Irem198 amphitrittee gayet iyi sonuc hayırlı olsun😊 2 gun sonra gene verin artışı takip etmeniz gerek
minnosbirkiz amphitrittee bence gayet güzel çıkmış, sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun inşallah, 2 günde bir katlandığını varsayarsak hafta sonu keseyi görürsünüz inşallah
buseblt amphitrittee ben adetimden bir gün önce yaptım sonra adet olmam gereken gün yapmıştım şehir dışında olduğum için bekledim 4 gün sonra test verdim beta 830 çıktı testlerde çift ya da silik çıkıyodu