Merhaba ilk gebeliğimde de rahim ağzı inceliği ile istirahat halindeydim ve progestan kullanmıştım. Çok şükür zamanında doğdu. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim 15. Haftada 38 mm iken 17. Haftada 33 mm’e düştü. Doktorum bu hızlı düşüşün iyi olmadığını düşünerek evde istirahat verdi ve sabah akşam progestan başlattı tekrar. Cumartesi detaylı ultrasona gideceğim. Hızlı bir düşme olduysa yani 25 sonrası riskli belki serklaja gerek olabilir dedi. Süreç nasıl oluyor? Ağrı sızı zaman vs olanlar bilgi verebilir mi?