3bebekliannee 12+4 benimde cuma günü cinsiyeti öğrenecegim 2, gebeliğim kendi doktoruma gittim ikili test yaptıracaksan risk görülürse aldırcakmısın dedi hayır dedim o zaman yaptırma dedi çok çok iyi bir doktorum allah razı olsun ondan başka doktora gittim ilk başta fetal dn yaptır dedi ense kapknlıgı 2’5 dedi baska eczaneye yönlendirdi ilaçlar için balık yağı verdi 10 haftada açıkcası hiç begenmedim o yüzden kendi doktoruma devam cuma günüde cinsiyet için heyecanlıyım 🤭