Ftmn123- mom28_ Sorun eşimde vardı ama şu anda bence iyi ileri hareketli hızı%43 sana atayımda bir bak ?
mom28_ Ftmn123- aşılama sansınız sizin yüksektir sperm ileri hareket sorunu olunca aşılamada sperm yumurtaya yakın yere bırakıldıgı için sansınız yüksek inşallah olumlu sonuc alırsınız alırız hepimiz☺️kayserili misiniz hangi hastanede tedavi oldunuz
mom28_ Ftmn123- hemşeriyiz sabırlı olun gününüzü bekleyin bu uygulamada çok etkiliyor insanı başka şeylerle kafanızı dagıtın bende tüp bebek sürecindeyim rabbim yardımcımız olsun daha fazla aratmasın yavrularımıza bagıslasın
mom28_ Ftmn123- 11. Günde kaset testle ögrenenler oldugunu okumustum burda ama beklemenizde fayda var
Ftmn123- mom28_ Ara ara adet sancıları çekiyorumda bu normal mi başkada yok? Bu Cumartesi günü test yapacağım da.
mom28_ Ftmn123- pozitif olsa bile şuan belirti için erken oldugunu söylüyorlar genel olarak zaman hızlı geciyor cumartesiye bisey kalmadı heyecanınızı anlıyorum inşallah güzel haberlerle geleceksiniz
mom28_ Ftmn123- regl belirtileri ile hamilelik belirtileri benzermiş normalde regl öncesi olur muydu hassasiyet agrı
Ftmn123- mom28_ Arada bir oluyor geçen ayki adetimde tam zamanında oldum ve sancım da yoktu şimdi ise ara ara sancımda var.
Ftmn123- mlke2906 Yarın yapacağım testi canım bugün adet sancıları gibi sancılarım varda bilmiyorum ki anlamadım bugün aşılamanın 11.günü adete 6 gün var
mlke2906 Ftmn123- yap canım erken gebelik testiyle hayırlısıyla çıkar inşallah bende hamilelik serüvenindeyim rabbim isteyen herkese nasip etsin canım sende güzel haberlerle gel inşallah