Uykusuzz_koala vala canm geçen cuma bende yemeğe çağırdım eşimin arkadaşlarını bizde eşleriyle çok çok samimiyiz zaten.
Benm 2 kızım + 6 aylık hamileyim 🥰
Bi arkadaşımın 3 çocuğu
Diğer arkadaşın 3 çocuğu
Her yaştan mevcuttu bizde 🤣😀🤣😀
Birlkte yaptık yedik içtik yıkadık
Birazda gelenlere bağlı sana yardım ederlerse insan çok yorulmuyor ama ev dağılıyor
Yemekte mangal yaptık
Çay önüne çerez vardı mozaik pastası yaptım ayakta fazla duramadığım için anca mozaik yapabildim. Onlarda Benm durumumu bildiği için hamilelik zor geçiyor
Onlrda tatlı getirmişti
Sonrada meyve servisi yaptık öyle