Bucuruk85 sonda çıkarılmadan kaldırmıyorlar genelde. Zaten artık %90 belden uyuşturma olduğu için smeliyattan 3-4 saat sonra sonda çıkarılıyor... 1-2 saat sonra tam anlamıyla bacaklarınıza yük bindirebilincede ayağa kalkıyosunuz... zaten bu süre zarfından altınızda hasta bezi oluyor. Ameliyathaneden getirildiğimde 2. Kezde değiştirdiler hatta hasta bakıcılar altımdaki hasta bezini.