Esrauznn ay okurken gözyaşlarımı tutamadım gerçekten öyle Rabbim acılarını göstermesin evlatlarımızın kucağımıza almayı da nasip etsin gerçekten annelik çok farklıymış bende az önce hissetmedim 15 dakika uğraştım karnıma bastırdım yok sonra su içtim bidaha uzandım çok şükür tepti uyuyordu galiba ama o 15 dakika da mahvoldum ömür boyu böyle de geçse annelik çok güzel ve çok kutsal çok şükür bunları tattıran Rabbim🥹🥰❤️ ama annelik delilik mi derseniz kesinlikle delilik 🤭21+2 deyiz