kızlar gebelik öncesi de tansiyon hastasıydım. Şuan 31+4 günlük hamileyim. 5 alfamet +1 Adalat içiyorum. Sürekli de takip edilmeliymişim gebelik zehirlenmesi gelişebilir diye. Çok korkuyorum günler geçmek bilmiyor. Doktorum ciğer geliştirici vuralım dedi daha vurulmadım. Korkudan