Merhaba arkadaşlar 15. haftadan selamlar nasıl gidiyor hamileliğiniz benim ikinci gebeliğin ama hala hareketlerini hissetmiyorum normal mi sizce hareketlerini hisseden var mı ilkinde pek hatırlamıyorum ama 17 ve 18’den sonra hissetmiştim ikinci de galiba daha erken hissediliyormuş doktorum da sordu geçen hissediyor musun diye ama hiç hissedemiyorum Bir de arkadaşlar buradan cinsiyet tahmini yapan arkadaşıma teşekkür ediyorum ama hiçbiri tutmadı maalesef hepsi erkek demişti yanlış hatırlamıyorsam kızım olacak🌸🌸🌸
Ultrasona gittiğimde ben de gördüm zaten bebeğim her gittiğinde bacaklarını bayağı bir açıyor yani hiçbir sıkıntı yoktu kesin kız yani doktorda öyle söyledi %100 dedi zaten benim bir umudum var ama arkadaşlar galiba artık değişmez herhalde bir kızım var artık iki kız annesiyim hayırlısı