alyahanimm bende şuan 40+3 haftalığım nstde sancılarım 117 119 en sakin hali 60 70 civarı çıkıyor ama bebek uyuyor ve kendini itmiyor. İki gündür vücudum doğurmak için rahimde kasılma yapıyor ama bebek kendini uyumlu olarak itmediği için açılmam dün 2 cm’di arada karnım ağrıyor kasılmalardan dolayı onun haricinde hiçbirşey yok herşeyi yapıyorum beklemedeyim artık vücudum yoruldu