acile gitmelimiyim son betam cok az artış gösterdi normalde yarın tekrar doktora gidicem beta vermeye ama bugun sağ kasığımda yanma oluyor ağrı oluyor çok siddetli değil ama acile gitmelimiyim dış gebelik olabilirmi? geçen sene dış gebelik geçirdim ama tüpte değildi sonrasında hsg çekildim temiz cıktı aşırı stresliyim napmam lazım