demirrleydi_ dilek190 o haftalarda pek normal değil idrar yaparken yanma var mı enfeksiyon ya da mantar olabilir doktoruna mutlaka söyle
atkaplan dilek190 ben 6+0 sık idrara cıkmaya başladım bende ama mesela tuvalete girdikten sonra rahatlama hissi gelmiyo alt karnım hala baskı hissiyle acıyo doluluk hissediyorum alt karnım acıyo acaba ğşütüyo muyum ya da bu haftalrd bu hisler normal mi
DuruDefne_mommy dilek190 bu aylarda normal olduğunu düşünmüyorum çok erken çünkü bebeğin baskı yapması için
dilek190 demirrleydi_ şimdi mantar yok eminim yanmada olmuyo enfeksiyon vardı daha iyiyim ama cumartesi gittigimde tekrardan idrar vereyim yani şiş gibiyim
demirrleydi_ dilek190 tahlil vermekte fayda var o haftalarda bebek baskı yapmaz büyüdükçe sürekli idrar çıkışı oluyo benimde öyle ama haftam büyük benim 34.haftadayım ama yinede pazartesi tahlil verdim enfeksiyon çıktı ama yanmam falan yoktu
dilek190 atkaplan bilmiyorumki canım ama hamilelikte sık tuvalete çıkmak oluyo bendede bu şişlik gibi bisey
Bburcuyavuzz Birden çok fazla su içme 1 1 buçuk bardak iç. Birde oturarak iç ayakta içince direk idrar olarak çıkıyor .