Kızlar iyi akşamlar sabahta yazmıştım dün kahverengi lekelenmemden dolayı kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı kan uyuşmazlığım vardı ya , bugün yine çok az miktarsa lekelenmem oldu , dün nöbetçi hekim bir kanama alanı görmedi kalp atışı aktif sorun görünmüyor dedi biraz tedirgin oldum çünkü yine kahverengi lekelenmem oldu. Doktorum kanaman olmazsa randevu alıp gelmene gerek yok dedi geçen hafta kontroldeydim çünkü şimdi çok korkuyorum