izelaren 3 gündür sürekli ıslak oluyor iç çamaşırım her baktığımda damla damla ya da madeni para büyüklüğünde ıslaklık görüyorum ilk fark ettiğim gün doktora göründüm suyun normal dedi ama herhangi bir test yapmadı. Bu haftalarda aynı şeyleri yaşayan oldu mu
nurssmom izelaren nedense bu dönem herkes aynı şeyi söylüyor bendede aynı şey oldu beyaz bir akıntı oluyor üzerinde altında ıslaklık. İlk dönem baya oluyordu iç çamaşırımda korktum gittim bütün testler yapıldı birşey çıkmadı. 28 haftaya geldim hala devam ediyor
Nisanmomy izelaren bende de gebeliğin başından beri var 22. HFtadayım hala devam ediyor. Kaç defa idrar kültürü verdim temiz çıktı. Dün perinaroloji bugün de kendi doktorumda randevum vardı. Bebeğin suyunda sorun yok dediler hormonlardan kaynaklı oluyormuş. Yinede sizi tedirgin ediyorsa doktorunuzla görüşün tekrar baktırın.
seda_ay izelaren benimde 16.haftamdan beri var şuan 29a giricem hala var ilk zamanlar bende farklı farklı doktorlara bile gittim sıkıntı varmı diye filan ama bişey çıkmadı Allah’a şükür
2812 izelaren canım nerdeyse 12. Haftamdan beri var ama benim akıntı da var sulu akıntı fitil kullandım enfeksiyon varmış çünkü rahim de yani olmasa bile çok endişe etme ıslaklık hep su olacak değil ki suyu anlarsın hissedersin
izelaren nurssmom evet aynı şekilde dediğiniz gibi benimde altta ıslaklık üstünde beyaz akıntı ama bazen sadece ıslaklık oluyor bişey olmamasına çok sevindim sağlıkla kucağımıza alalım☺️🙏🏻
izelaren Nisanmomy Evet bir kaç gün sonra tekrar görüncem suyu hala iyi derlerse rahatlarım diye düşünüyorum 🙏🏻
izelaren seda_ay ay çok şükür herkes aynı zamanlarda yaşamız bu tarz vesvese rahat vermiyor işte çok sevindim sağlıkla ilerlemenize🌸🙏🏻
izelaren 2812 baya su aslında iç çamaşırımdaki ıslaklık canım doktorada söyledim dediğim gibi enfeksiyondan vs bahsetmedi ama tekrar gidicem emin olmak için
Nurtuba4160 izelaren 4.gebeliğim canım her gebelikte sulu akıntım oldu hala da olmaya devam ediyor sordum doktoruma normal dedi
izelaren penbe_karisi ay içim rahatladı valla iyi ki açmışım başlığı günlerdir kendi kendimi yiyorum 🥹
Nisanmomy kubos_ insanı tedirgin eden bir durum ya. Sürekli çamaşır değiştiriyorum hijyene dikkat ediyorum ama nafile benim gebelik sonuna kadar böyle gidecek sanırım 😊
busebasaran06 izelaren akıntı tüm hamilelik boyunca normal canım. son dönemde daha fazlalaşıyor hatta.