Mom__12 Kızlar ürik asit sonucum geçen hafta kan vermiştim 6.6 çıkmış referans değeri 2.6-6 olarak internetten bakıyorum gebelik zehirlenmesi felan diyor sizce napmalıyım korkuyorum bende panik atakta var
Muallim3 Mom__12 O kadarcık yükseklik zehirlenme değildir merak etmeyin. İçiniz rahat etmesi için yine bir gidin ama korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum. Türkiye’de normal değer aralığını normalden dar tutuyorlar.
aybalasmom Mom__12 rica ederim. Hastaneye ne zaman gideceksiniz, doktorunuzun bilgisi var mı sonuçtan
Mom__12 aybalasmom tansiyon takibi yap şimdilik panik değer değil dedi ama ben yinede aklımda kötü senaryoları kurdum malesef 🥲
Mom__12 Muallim3 inşallah değildir canım internetten araştırınca bi sürü şey çıkıyor insan korkuyor 😬
aybalasmom Mom__12 e doktor korkacak bir şey yok demiş, kendinize stres yapıp bebeği etkilemeyin. Tansiyonu yükselten şeylerden uzak durun, sağlıkla ilerler inşallah. İnternette her şeyin sonucu kötü felaket. Kulak asmayın
Mom__12 aybalasmom haklısın canım. Benim 2. Hamileliğim anomaliydi 7 aylıkken hamileliğimi sonlandırdılar o yüzden biraz travmalı ilerliyorum istemsiz sağ salim doğuralım inşallah sanada teşekkür ederim genellikle cevap veriyorsun hep 🫶☺️
aybalasmom Mom__12 yaa başınız sağolsun. Çok haklısınız temkinli ilerlemekte. İnşallah bir sorun yaşamazsınız bebeğinizi kucağınıza alırsınız, Rabbim hayırlı uzun ömürler nasip etsin. Rica ederim, her zaman 🫶