serena35 İlk hamileliğimde karnım 5. Ayda anca çıkmıştı ve şuan 13+6 dayım karnım birden şişti fazlaca bu normal midir. Korku oldu içimde çok fazla acaba benekten değilde başla bir sıkıntı mı var karnımda diye böyle birşey yaşayan oldu mu
dilek190 serena35 benim 2. Hamileligim ayni haftadayiz suan 6 aylık gibi birde şişim yani normaldir heralde öyle düsünüyorum
ads4210 serena35 benimde 5 veya 6 aylıkken belli olmuştu karnım şuan 2. Gebeliğin 13 haftalık hamileyim sanki 5 aylık gibi gebe duruyorum bir sıkıntı yok stres yapma bence
isimsiz19 serena35 2. gebeliğim ilki boş gebelikti🥲 12+2’yiz benimde minnaktan karnım çıkmaya başladı belli oluyor yani 🥹🧿
aselsura zeh6363 14+3 üz bendede aynı durum var sanırsınız 6 aydan fazla ama normal sanırım ya herkeste varsa 😀2. Gebelikte daha cabuk cıkıyor denmıştı
Havin49_ serena35 2. Gebelik her zam karın daha çabuk çıkar ben oğlumda 6 aylık çıktı 7 de tam belli olmuyordu şuan hamileyim 16 haftalık karnım çıktı bile
Admsarzu serena35 benimde 13+3 karnim 5 aylik gibi fırladı birden 😂 birazcık çıkmıştı ama son haftalarda birden çıktı