Bugün Normalde adetin 3 günü ve Ben 3 gündür bir pedi Dolduracak kadar kanama gördüm Adetim 14 gününden itibaren 2 kutu Duphaston kullandım Adetim 4 gün geciktikten sonra 2 gün pembe bugün hafif kırmızıya dönen bir kanamam oldu ama birkaç damla şeklinde devam ediyor 3 gündür Bugün doktora gittim Acaba ilacının yan etkisi mi Neden bu kadar az kanama görüyorum diye Doktor alttan muayene ederek 4,5 santimlik bir kistimin olduğunu sağ yumurtalığımda polikistik over gibi kistler olduğunu söyledi daha sonra bana ne zamandır korunmayı bıraktığımızı sordu Ben de 5-6 ay falan oldu dedim O da kısır olabilirsin dedi Ve benim 2 tane gebelik geçmişim var ben de hocam daha önce gebelik geçirdim doğal yollarla iki defa hamile kaldım bu nasıl mümkün olabiliyor O zaman. Duphaston rahim duvarını kalınlaştırıyor denildi bana geçen ayki Doktorum da aynı şeyi söyledi İnternetten araştırdım bunu aynı şey ama bugünkü doktorun aksine incelttiğini söyledi rahim duvarının Ben de Nasıl yani hani rahim duvarı kalınlaştığı zaman adet bir yerden sonra başlar dedim geçen ayki doktorun bana rahim duvarının kalınlaşsın gebelik oluşursa tutunsun diye verdim hayır dedi ısrarla hayır dedi rahim duvarını inceltiyor dedi bir anda geçen ay hiçbir şeyim yok bu ay bana işte kistlerin kötü huylu Olabilir ama ben iyi huylu olarak görüyorum o sıra kısır olabilirsin falan gibi şeyler söyleyince çok korktum size de danışmak istedim yani başınıza böyle gelen var mı bu kişiler bir anda mı çıkıyor Bir anda çıkan ekipler nasıl dört buçuk santim oluyor bunun yavaş yavaş büyümesi gerekmiyor mu Geçen ay olmayan şeyler Bu ay bir anda ortaya çıktı kafam çok karıştı moralimi çok bozuldu kızlar Lütfen yardımcı olun