betulllnxn normalde çam sakuraya gidiyordum oradaki kontroldeki doktora sordum sonra ebeyle görüştüm oraya randevu olarak hep yüksek riskli gebeler olarak açılıyordu hiç normal yoktu onun için kimisi bakar kimisi bakmaz dedi bende riske atmadım, Cerrahpaşa mobil uygulaasını inidirip direkt perinatoloji olarak Koray gök beye aldım çokta memnun kaldım, öğretim üyesi olduğu için 3070tl ödedik içeri eşimde girdi hatta bebeği tam göremediği için ara verip beni yarım saat yürüttü sağ sonra tekrar kontrol etti yine göremediği yerler oldu birgün sonra tekrar gel dedi onun için de randevu almana ücret ödemene gerek yok dedi bende ertesi gün tekrar gittim o zaman tamamlanmış oldu, doktoru tavsiye ederim yani 🫠🌸