Kızlar 34+5 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğim malesef poposu doğum kanalında olacak şeklinde pozisyon almış dpltorum 37 ö hftaya ladar bekleyelim dönmezse sezaryenla alalım ama döner diye düşünüyorum dedi. Bu şekilde daha önce başına gelen sonrasında bebeği doğum pozisyonu alan anneler var mı ya da dönmesi için neler yapabilirim öneriniz var mı