Kızlar ben hep zayıf birisiydim. 164 boyum ve 47-48-49-50 hep bu kilolar hatta 50 olunca sevinirdim felan. Neyse 18 haftalık hamileyim şimdiye kadar kilo almamıştım 51.5 52 çıkıyodum max. Ama son hafta aşırı yemeye başladım ilk defa böyle bir iştahım var şoklardayım ve 54 çıktım az önce :( hiç kilolu olmadığım için çok korkuyorum kilo alınca çok kötü gözükürüm gibi geliyor. Çok kafaya taktım ya bu kadar kilo almak normal mi? İştahım çok açık sizinde böyle mi