1oglanannesi Oglum var geceleri uyumuyo bende o uyuyunca uyuyorum tüm isleri kv yapiyo kendimi garip hiss ediyorum 10 haftalik gebeyim tansıyon sorunu yasiyorum kalkıyo iniyo sürekli günüm ya ogluma bakarak yada uyuyarak geciyo 🫣🫣🫣 neden böyle oldum benn
atkaplan 1oglanannesi off ben 6 haftalıgım ne uyku ne bulantı ne tiksinti hiçbir belirti yok yaa bende
ikiprensesannesi___ 1oglanannesi boşver dinlen sonra da yaparsın işleri o zaman kaynanan oturur senn yaparsın şimdi kendini düşün
ikiprensesannesi___ atkaplan bulantı olması şart değil böyle düşünüp stres yapma 😊ben sadece bir kere yemek dokundu o da sanırım bir kere bulantı oldu bende belki sende de bulantı falan olmayaacak bu bir yandan güzel bişey aslinda
atkaplan 1oglanannesi aksine bende bi hamilelik belirtisi gostermek istiyorum dısardan bi belirti yok 🥹
ozo5565 Yahu ben neden uyuyamıyorum 😂 12. Haftamdayim normalde ölü gibi uyurdum artık zorla kaldirirdi esim ama hamile kaldigimdan beri saat 8de uyaniyorum gece 12 de uyuyorum gun içinde asla uykum gelmiyor