Detayli ultrasonda 22 haftalik bebegimin sag bobregi 5.1 cikti perinatolog doktor erkek bebeklerde genelde olagan oldugunu yuzde 90 ihtimalle duzelecegini soyledi. Ama bugun duzenli gittigim doktorum down sendromu belirtisi olabilir dedi fetal dna onerdi, ama benim bebekler daha once ikiz oldugu icin ve ikizlerden biri sonlandigi icin ikisinin dnasi karisabiliyomus. Testin guvenilirligi dusuyomus yine de yaptircam fetal dna ama diyelim ki pozitif cikti ve bi sendrom cikti 25 haftalik bebegi almayacaklarina gore amniyosentez yaptirmanin bi mantigi var mi gereksiz risk degil mi