sepselin Cimcime30 eşim ilaç kullandığından biz de tek deneme yaptık sadece pik gününde. Allah bana da nasip eder inşallah 🤲🏼
superstar_00 anonimhesapp ben 9 aydır rüyaöda her ay adetime bir kaç gün kala hamile olup olmadığımı görüyorum 9 aydır negatif😂
Nevagibi samaa_ merhabaa, evet küsmüştüm buralara ama işim düşüyor mecbur:) iyi diyelim iyi olsun inşallah sen nasılsınn
samaa_ Nevagibi ben de iyiyim cok sukur vallahi cok iyi yaptin silmekle bende sen gittikten bir kac gun sonra sildim 🤣regliye yakin yine geldim . Vallahi bura gir cik insan stress oluyo ama ne yazik ki bu ay da olmadi yarin bat😁sende nasil durumlar?
Nevagibi samaa_ ben letu kullandım bu ay ama yumurtlarım dirençli çıktı büyümedi :( döngümün 15.günündeyim henüz