Bence yok yaa hiç memnun kalmadım birdahada gitmem .kadın herkesi tersliyor benden önceki hasta kilo ve boy öğrenmek istedi çocuğunun çık dışarı diye tersledi .hiç ilgilenmiyorlar .ben kalp atışını dinlemek için gttim . Kendisi dinlemiş bana dinlettirmiyor .kalbi atiyormu diye sormasam haberim olmycakti