Kızlar bebeğimin burnu akıyor hapşırık ve keskik kesik öksürük var bugün çok uyumadı ama huzursuz gibi değil ateşi de yok ne yapmalıyım fikir verin doktora götürsem ağrı kesici hariç bişey vermiyorlar çok üzüldüm ya bir ay önce yine hasta olmuştu doktora götürmüştüm sadece ağrı kesici verdiler o yüzden götürmüyorum