tugcef- bide hastanelerde şunu yapıyolar bebegin haftası kuculse erken gebelikse ciddiye almıyolar ilgilenmiyolar ama o an içimde fırtına kopuyo korkuyorum ama onlar için onemsiz oluyo neden cunku daha kalp atısı yok daha kese yok henuz bebek degil diyolar ama pozitif testş gordugum andan beri anne gibi hissediyorum ki bizim için kıymetli seyler malesef onlar için cok onemsiz