Ben hamileliğimi öğrenmeden önce mantar enfeksiyonu geçirmiştim ve söyşediğiniz gibi hafif belirtiler neredeyse aylar sürmüştü. Öyle bir şey olabilir. Hamileliğimi çok erken öğrendim ondan sonra şikayetim kalmamıştı. Bence siz de doktora mantar enfeksiyonu olup olmadığını sorun.
Varsa da yoksa da beyaz mümkün olduğu kadar pamuklu ütülenmiş iç çamaşırı giyin ve sık sık değiştirin. Hamilelik döneminde idrar yolu enfeksiyonu da çok oluyormuş önden önlem almış olursunuz.