nidaakboga bende aynı şekilde bugün gittim 15 haftalık hamileyim doktorda aslında çok fazla hamilelikte müdahale edilmesini tavsiye etmiyoruz ancak uyuşturmadan geçici çözüm yapalım dedi kadın doğum doktorumda açıkçası 3 ayı geçmişsin bebeğinde büyümüş bir sakınca yok dedi herhangi bir ilaç antibiyotik vs verirse mutlaka danış dedi gerçekten çok zor bir durum diş tedavisi zaten zahmetli bir de bu süreçte bebeğe zarar veririm korkusuyla yaptırsam mı yaptırmasam mı diye kararsız kalmak da kötü inşallah tekrarlanmaz hepimiz için hamilelik boyu sağlıklı dişler diliyorum 😄