Melos02 Yeni bir haber düştü sitelere doğum izninin 8 hafta doğum öncesi + 16 hafta doğum sonrası olması ile ilgili inşallah gelir de çalışan anneler olarak rahatlarız. Benim 3 haftaya doğumum gözüküyor acaba izinde olanları da kapsar mı ki 🥰
Gul1402 Melos02 geçen sene de ayni şeyi konusuluyordu, o yüzden ben yine boş haber olduğunu düşünüyorum. Benimde 4 hafta kaldı izninin bitmesine. 32 deyim 37 de uzatmaya çalışıyorum
Fuunndaaa Melos02 bu haberler sürekli çıkıyor haberleri gördüm ama çok umut bağlamadım, tabi gönül olsun ister orası ayrı :)
Bimiyendis Melos02 ben özelde çalışıyorum, biz ana değil miyiz 😑 çlışanların büyük oranı özelde keşke bize de düzenleme çıksa ya
Hande_tn Melos02 benimde pazartesi doğumum var inşallah 9 aydır zaten bir yıla çıkacak diye heveslendirdiler şimdide bu var daha teklif sunulacakta kabul edilecekte inşallah dua edelim kabul edilsin ve bizide kapsasın 🙏🏻
balemdar İstedikleri kanunu 15 gün içinde yürürlüğe sokuyorlar bunda asılırlar olması gereken birşey ya benim hiç umudum yok bu hükümetten faydamıza bişey yapacaklarını zannetmiyorum..
Melos02 Bu seferki daha makul sanki ya bir yıl biraz hayaliydi ama sadece 8 hafta eklemişler ya olabilir geldi de yine de nasip bakalım olursa da inşallah izindeki insanları da kapsar sadece sonrakilerde geçerli olmaz :)