Mrvklnc Kızlar doğum yapalı 8gün oldu. 3 gündür baş ağrısı başladı. İlaç da alıyorum ama geçmiyor gece geçiyor kalkınca bi zaman sonra tekrar başlıyor. Epiduralden kaynaklı olur mu? Ondan mı gece uykusuzluktan kaynaklı mı anlayamıyorum. Epiduralden kaynaklı olan ağrı geçici mi kalıcı mı? Bende normalde migren de vardı. Gebeliğin ilk zamanlarında çok zorlandım ama son zamanda hiç problemim olmamıştı. Tecrübeli olanlardan cevap bekliyorum.
1devaannesi Valla , kahretsin çok fena yasadim varya doğum bile okadar zor olmadı benim için ama o baş ağrısı ömrü hayatımda çekmemiştim, hırsını almadan gitmez bacım