nrns1 benim de bebişim aşağıdaydı, sancılarım çıktığı için 35.haftada ciğer geliştirici olmak durumunda kaldım 1 gece de hastanede kaldım eve döndüğümde çok fazla ayakta durmamaya çalıştım dinlenmeye çalıştım, ev işi çok yapmadım şuan 38+4’teyiz bebişi hala aşağıda hissediyorum fakat gelmedi henüz