atkaplan melissa0615 herkes o markadan sikayetci aynı seyleri yasıyorsanız o markayı kullanmayın ben comfort kullandım bence onunla yapın hem o erken gebelik testi daha iyi sonuç verir bence
Sakinnnnol melissa0615 albi gebelik testiyle de deneyin çok iyi benimki sdece gölge çıkarmıştı hamile olduğumu anlamıştım tek güvendiğim marka
1oglanannesi melissa0615 ne zaman kan verdiniz regliniz gectimi? Kanda ilk olur sonra idrara gecer diye biliyorum ama benim bi tanıgım var iki cocuklu bi anne ne testte cikar ne kanda o yuzden direk ultrasona gider hep
baharf1 Cimcime30 dün sabah benim de pozitif çıktı nimo marka erken gebelik testinde kan verdim çıkmadı maalesef siz de aynı şeyi yaşıyorsunuz 😢