Her ilaç gibi alerji riski olan bir serum. Bende dün taktırdım. Gittiğim hastanenin acilinde yaptılar. Riskli bi durum yok canım zaten acildesin en güvenilir yerdesin. Bir şey olduğu taktirde hemen alerji iğnesi yapıp etkiyi sıfırlıyorlar ama risk çok değil endişelenme. Bende korkuyordum ondan ama için rahat olsun bi şey olmaz Allahın izniyle inşallah