Kızlar bugün kontrolum vardı.Sabah eşime rüya mı anlatim.Doguruyorum dedim oda güldü erken değil mi dedi 🥹 Hastaneye gittim ama bir sikinti vardı kalbim öyle bir hızlı atıyordiki Rabb’im sen büyüksün dedim . Hastaneye gittim nst de tansiyonum düştü gibi oldu kalbim çıkacak sandım durduk yere oldu bu arada.Muyanedede oldu hayla var sonuçlarım da idrarda enfeksiyon çıkmış dedi cumartesi gününü anlattım tekrardan idrar bide çubuk gibi birşey var dedi negatif mi pozitif mi baklm dedi pet değilmiş idrar verirken iç çamaşırım su gibi olmuş .Bide her eczaneden yok Muş .Orda yatis yok ebe yok 1 ay içinde açılacak ben acile gidiyrm bunuda gotr dedi pozitif çıkarsa bebeği alırlar dedi doğumu başlatrz dedi kızlar ne olur dua edin negatif çıksın ya ter desinler 🥹🥹Dua edin çiçekler ya çok kötüyüm