Filizingoo vücuduma da yaptırdım. Doktorum beni aydınlattı bu konuda gebelikte önerilmeme sebebi lazerin zarar vermesi falan değil dedi cilt hassaskaşıyor kiminde kararmalar oluyor kiminde gebelik maskesi oluyor yani tamamen kozmetik sebepten yaptırmayın derler zararlı olduğundan değil dedi. Lazer ışınları güneş ışığı kadar tene geçer daha ilerisine gidemez kaldı ki bebek 7 kat içimde sıvı dolu bir kesede ona ulaşması imkansız dedi o yüzden rahat ol bir problem olmaz dedi. Ben de 9 ay boyunca yaptım çok şükür bir problem yaşamadım. Yani olacaksa bir ley lazerden olmaz onu söyliyim ben bilimden yanayın kimse bugüne kadar lazer sebepli rahatsızlığıyla doğan bi bebek var demedi çünkü saçma 😂😂😂😂 alt tarafı deriye bir kat değen bir ışın ne olabilir Allah aşkın