Leyli44 Haftaya girdik yeni ama erken doğum riskim var 2400 kilosu biraz minyon dedi doktor 🥲🥹 ilk gebeliğimde oğlum 35+3 de doğdu 2750 Di 🥲🌈sizde durumlar nasıl çok korkuyorum 🥹
Smyye1B Leyli44 İlk bebeğim 37+5te 3300 doğdu ikinci bebeğim 37+1de 3815 doğdu ama ikincisi 12 gün küvözde kaldı.
Hizliveofkeli İlk bebeğim 37+6da 2650 doğdu. İkinci 32. Haftada daha 1930du 35te tekrar gideceğiz bakalım.
demirrleydi_ Leyli44 iyide doktor nasıl minyon dedi 32+6 da 2213 gram çıktı bebeğim şuan 34+1 im kilosu anca sizinkine yetişmiştir doktor gayet iyi dedi kilosuna kilosu olması gereken sınırda zaten
Leyli44 demirrleydi_ sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🌺zayıf bir bebek dedi biraz panik yaptım 🥹
petronix Leyli44 İlk bebeğim 39+5 de 3400 doğmuştu bir ay önce ikinci bebeğimi doğurdum 39+0 3300 doğdu. Doğumdan yarım saat önce ultrasondan bakıldığında 3700 denmişti ama öyle çıkmadı ilkinede 4 kiloya yakın demişlerdi. Cihazlar hep yanılıyor
demirrleydi_ Leyli44 amin canım hepimiz inşAllah♥️ ama doktor abartmış biraz olması gereken kiloda zaten
demirrleydi_ Leyli44 yok yok dert etme kendine her bebeğin gelişimi farklı oluyo evet ama kilosu yani her bebek 3 buçuk 4 kilo doğacak değil ya kızım 37.haftada 2785 gram doğmuştu
SuEr_Tu1512 Leyli44 İlk oğlum 35+4te 2400 doğmuştu. Bu oğlumla şuan 35+1iz geçen hafta 2500dü, ne zaman doğar kaç kilo doğar bakalım🤷♀️