Mor-kelebek Kızlar nstden anlayan baksn Allah rızası için Şuan nst deyim doktor çok korkuttu tekrar nst istedi hareketlerini hissediyorum bir bakar mısınız anlamıyorum hiç bişey doktorda bişey demiyor 😢
Maviss25 Mor-kelebek buyuk dalgalar olunca sanci oluyor dogum başlıyor diye biliyorum doktorum öyle demişti
mommymon Mor-kelebek bazen yatış pozisyonuna veya bebek uyuyor olabilir kalp atımı düz çiziyor o zaman gebelere tatli biseyler yiyin tekrardan cekelim diyoruz sol pozisyon veriyoruz tekrarlıyoruz icinizi ferah tutun
Maviss25 Mor-kelebek Mor-kelebek endiselenme ilk nst ye bağlanmada hemen sonuç düzgün vermiyor yatış durumuyladq alakalı olabiliyor sıkıntı etme bi makina ne kadar doğru sonuç verebilir ikk etapta öyle düşün
Mor-kelebek Maviss25 Allah razı olsun canım gerçektende çok şükür sonraki nar iyi çıktı demekki o an pozisyonu uygun değildi yada uyuyordu aklım çıktı birden 😢🌸