İlk doğumum nasıl oldu anlayamadım etrafımdaki tanıdıklarım bile senin doğumuna hayret ediyorum diyorlardı 😃 1 gün öncesi doktora gitmiştim nedense yarın gel doğumun var dedi ama benim ne sancim vardı ne Nisan geldi ne başka birsey gayet iyiydim 39 haftaliktim sabah 7 de girdim suni sancı verildi öyle doğum yaptım yani bilmiyorum biraz daha beklenemezmiydi neden doğumu yaptırmak istedi anlamadim bende o an niye sormadım onu da bilmiyorum hatırlamıyorum acaba bebeğin başı kanala mi girmişti diycem girse bende Bi sancı olmazmiydi neyse üstünden 4 sene geçti gitti :) şuan 2.gebeligim 37 haftalık olucam şuan normal doğum görünüyor kendi sancimi beklemek istiyorum ama bu surec nasıl ilerlicek onu da bilmiyorum sizlerin vereceği bir tavsiye var mıdır bana kolay bir doğum için açılmanın hızlı ilerleyecegi 5 dk doğuran hanımlar gibi bir doğum istiyorum 🥰