parildayanyildiz2 Xsevgi53 çok şükür bende 5+2 de gittim sadece kese görüldü 2 hafta sonra tekrar gel dedi onu bekliyorum ilk gebeliğim boştu o travma kalınca endişe ediyorum şimdi
Xsevgi53 parildayanyildiz2 gönlünüzü ferah tutun hem kalp atışı için hemde bebeğin oluşması için 15 gün sonra gel demiştir .hersey gönlünüzce olsun inşallah 🥰