Annesii66 Market sektöründe çalışıyorum 1.5 saat mola ile birlikte toplam 9 saat çalışıyorum ama normalde bildiğim mola ile hamile anneler 7,5 saat çalışmalı bunu bu gün dile getirdim öyle birşey yok memurlar için geçerli felan dediler
m2010 Annesii66 doğru özel sektörde geçerli değil hiç bir yer uygulamıyor işverenin insafına kalmış ben devlette çalışmama rağmen vardiya usulü 12 saat çalışıyorum
Hepimizinsorunlarivar13_ Annesii66 yalan işlerine gelmemiş özel sektör kamu sektörü farketmiyor bende özel sektürüm 3 buçuktan sonra çalışmıyorum hakkınızı arayın
12245 Annesii66 alakası yok erken çıkman gerekir bende sabah çalışıyorum 7 30 iş başı yemek molası 30 dakika diğer molalar dinlenmeler de 30 toplam bir saat 16 il bitiyor ben 14 30 işi bırakıyorum yöneticiler bıraktırıyor direk bana
busrasya2334 Annesii66 özel memur diye birşey yok canım işveren kendine göre şekillendiriyor doğum zamanı işten çıkacaksanız bunları da sebep gösterip tazminat isteyin
Annesii66 Hepimizinsorunlarivar13_ teşekkürler bu zaten izinime bir buçuk ay var en azından bu aydan sonra kullanırım diye bu gün dile getirdim ama kabul etmiyorlar
Hepimizinsorunlarivar13_ Annesii66 bu iş yerinin insiyatifine bağlı bişey değil bu kanun doğumdan sonra çalışmayı düşünmüyorsanız mahkemeye verin
mutlulukmevsimi Özel sektör kamu farketmeksizin hamile bir kadın 7.5 saatten fazla çalıştırılamaz. Hamile olduğuna dair belge alınacak hastaneden şu hafta şu günlük hamiledir yazacak evrakta doktor kaşesi imzası olacak kendinde dilekçe yazacaksın şu tarihten itibaren şu görevi yapmaktayım ekte yer aldığı üzere şu hafta şu günlük hamileyim erken çıkış hakkımı kullanmak istiyorum yazıp isim soyisim imza tarih atıp kuruma vereceksin. Yalnız detay şu ki mola saatini de düşeceksin kalan yarım saatse yarım saat erken çıkabilirsin. Ben ik personeliyim süreç bu şekilde.
Annesii66 mutlulukmevsimi teşekkür ederim canım sabah sabah 8-3 akşam 5-6 çalışıyorum yada öğlen 13-30 akşam da 10nu buluyor çıkışım
mutlulukmevsimi Annesii66 bu şekilde çalışıyorsan öğle molan 1 saatse 17:00 de işi bırakman gerekiyor eğer öğle molan yarım saatse 16:30 paydostur.Ayrıca bu uygulama diyelim ücretsiz doğum izni kullanmadın çocuk 1 yaşına gelene dek süt izni olarak erken çıkışın devam eder.Hamileyken kaçta çıkıyorsan çocuk 1 yaşına gelene dek o şekilde erken çıkarsın.