Liseden beri alerjik rinit hastasıyım, allergodil nazal sprey kullanıyordum, ilk gebeliğimde kullanma dedi doktor kullanmadım ama inanılmaz hapşırık krizine giriyorudm hocam böyle daha zararlı değil mi kullanmadan olmuyor dedim o zaman az kullan dedi, 2-3 günde bir spreyimi sıkarak devam ettim bir sorun olmadı. İkinciye gebeyim şu an aynı şekilde spreyi 2-3 günde bir sıkıyorum. Narrisat alerji hapım vardı onun yerine doktorum hamillikte kullanabilceğim hap yazdı 2-3 günde bir de onu alıp idare ediyorum.